Nabídka práce – Třebíč
Koordinátor/ka e-shopu v Brně nebo Třebíči + možnost zkráceného úvazku
Práci nabízí: | HTP Moravia, s.r.o. |
Pracoviště: | Vltavínská 1367, Třebíč 674 01 |
Region: | Třebíčsko |
Pracovní poměr: | plný úvazek zkrácený úvazek |
Smluvní vztah: | pracovní smlouva dohoda o pracovní činnosti |
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Vzdělání: | Středoškolské s maturitou |
Poslední změna: | před 2 měsíci |
Platnost místa: | do 27.9.2025 |
Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda–topení–plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál. Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně.
Co bude Vaší náplní práce:
- Správa firemních e-shopů
- Kontrola a odbavování e-shopových objednávek
- Komunikace se sklady – zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží
- Zákaznický servis – odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží
- Správa produktového katalogu – úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů
- Importy dat – příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému
- Cenotvorba – sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní
- Koordinace dopravy – export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody
- Spolupráce s marketingem – návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě
- Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads)
- Zlepšování e-shopu – návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží
Co byste měl/a splňovat:
- Schopnost práce v Excelu – příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika
- Orientaci v e-commerce prostředí – ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop
- Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
- Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda–topení–plyn
- Komunikační dovednosti – se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací
- Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem
- Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou
Za to vám nabízíme:
- Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky
- Možnost zkráceného úvazku
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené po 1. roce ve firmě
- Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně
- Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě
- Zaškolení od zkušených kolegů
- Firemní akce a teambuildingy
- Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracovišti
Pokud to s námi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz, případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a s vybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny.
Odpovědět na nabídku práce
Pomocí tohoto formuláře odešlete zprávu společnosti HTP Moravia, s.r.o.
Potřebujete pomoct? .