Logo regionálního portálu regiontrebicsko.cz

Nabídka práce – Třebíč

Koordinátor/ka e-shopu v Brně nebo Třebíči + možnost zkráceného úvazku



Práci nabízí: HTP Moravia, s.r.o.
Pracoviště: Vltavínská 1367, Třebíč 674 01
Region: Třebíčsko
Pracovní poměr: plný úvazek
zkrácený úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
dohoda o pracovní činnosti
Směnnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: Středoškolské s maturitou
Poslední změna: před 2 měsíci
Platnost místa: do 27.9.2025
Odpovědět na nabídku

Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda–topení–plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál. Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně. 

Co bude Vaší náplní práce:

  • Správa firemních e-shopů
  • Kontrola a odbavování e-shopových objednávek
  • Komunikace se sklady – zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží
  • Zákaznický servis – odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží
  • Správa produktového katalogu – úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů  
  • Importy dat – příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému
  • Cenotvorba – sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní
  • Koordinace dopravy – export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody
  • Spolupráce s marketingem – návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě
  • Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads)
  • Zlepšování e-shopu – návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží

Co byste měl/a splňovat:

  • Schopnost práce v Excelu – příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika  
  • Orientaci v e-commerce prostředí – ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop
  • Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
  • Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda–topení–plyn
  • Komunikační dovednosti – se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací
  • Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem
  • Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou

Za to vám nabízíme:

  • Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené po 1. roce ve firmě  
  • Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně
  • Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny
  • Mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě
  • Zaškolení od zkušených kolegů 
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracovišti
     

Pokud to s námi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz, případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a s vybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny. 

Reklama

Odpovědět na nabídku práce

Pomocí tohoto formuláře odešlete zprávu společnosti HTP Moravia, s.r.o.

Nechcete zde zobrazovat tuto kontrolu proti robotům? Zaregistrujte se!
Jako přihlášený uživatel nemusíte potvrzovat, že nejste robot.
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.
Potřebujete pomoct? Napište nám.
>Skrýt formulář+