Třebíčská radnice přichystala na městském úřadu k začátku března velké změny. Dva odbory radnice budou zrušeny a rozděleny stávajícím úředníkům, což umožní městu zefektivnění služeb.
Bližší informace týkající se rozdělení, nyní již bývalých, odborů a toho, jak se změna dotkne občanů sdělil třebíčský.deník: „Z hlediska fungování úřadu jsou tyto změny významné. Jsem přesvědčený, že daleko méně radikálně budou vnímány veřejností. Pro občany se nemění téměř nic,"řekl starosta Třebíče Pavel Janata.
Zrušení se týká odboru komunálních služeb a, od minulého roku nového, odboru kanceláře tajemníka.
Odbor komunálních služeb se rozdělí na dvě místa. Většina jeho povinností připadne odboru dopravy. Úředníci zabývající se oblastmi údržby, veřejného osvětlení apod. zůstanou na Karlově náměstí. Úředníci na odpadové hospodářství a zeleň města přejdou na odbor životního prostředí na Masarykovo náměstí.
Kancelář tajemníka bude sloučena s odborem kanceláře starosty a místostarostů do jednoho celku pod názvem odbor kanceláře vedení města.
Bližší informace o rozdělení nynějších pozic pracovníků a umístění daných odborů lze nalézt i na oficiálních stránkách města Třebíč v přehledu organizačních služeb města.
V závěru je zřejmě nejdůležitější informací pro občany Třebíči to, že změny na radnici byly provedeny zejména z důvodu zkvalitnění služeb veřejnosti, což si sami obyvatelé města budou moci na vlastní kůži ověřit.
18.5.2025 | Třebíčští policisté pátrají po zloději, který se vloupal do kanceláře na náměstí. Uvnitř se mu podařilo najít finanční hotovost. Celková škoda přesahuje 20 tisíc korun.